Peter Swinburn, šéf americko-kanadské pivovarské firmy Molson Coors, označil značku Staropramen za "mezinárodní vlajkovou loď". Stalo se tak poté, co se rozhodl koupit skupinu StarBev, jejíž součástí je právě i Staropramen a která vaří a distribuuje pivo v zemích střední a východní Evropy.
S touto transakcí je nadmíru spokojen. Předpokládá, že umožní evropské divizi Molson Coors expandovat i do dalších zemí. "Akvizice StarBev perfektně odpovídá strategii podniku Molson Coors, totiž rozšířit naše portfolio o další značky prémiových piv a prohloubit naši expanzi na růstové trhy," uvedl Swinburn.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111