Když před 20 lety zaznělo, že auta z Mladé Boleslavi mají dohonit britskou značku Rover a konkurovat švédskému Volvu, tak se tehdejší západoevropští novináři smíchy málem váleli po podlaze. Jenže Rover již neexistuje a Volvu se o dnešních výsledcích Škody může jen zdát. S obdobně smělým záměrem teď přichází Hyundai. Léta probíhal na českém trhu tvrdý, leč poněkud nudný boj o to, zda druhou příčku za Škodou získá Ford, Volkswagen či Renault. Za první dva měsíce letošního roku však tuto pozici obsadila právě společnost Hyundai Motor Czech, která meziročně zvýšila prodeje o 38 procent a na trhu tak měla více než osmiprocentní podíl. Jenže druhé místo firmu neuspokojuje. Generální ředitel Vladimír Vošický tvrdí, že Hyundai časem Škodu na domácím hřišti předhoní.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111