Zatímco zákazníci Disca (jak se Discovery mezi off-road nadšenci přezdívá) hledají praktičnost a terénní schopnosti, Range Rover Sport kupují ti, kteří po očku pokukují třeba ke konkurenčnímu BMW a jeho modelům X5 a X6. Chtějí ale zůstat věrni britské tradici. Range Rover Sport se tak od Range Roveru liší trochu menší velikostí, ostřeji seříznutou zádí a hlavně tvrdším laděním podvozku. Nový modelový ročník přinesl černé podbarvení světlometů a lakování krytu chladiče. Jinak si ale vůz stále zachovává vzhled velkého luxusního korábu "krabicovitého" tvaru. Ostatně konzervativní zákazníci si žádné designové orgie nepřejí. Uvnitř se nezměnilo prakticky nic. Možná dostanete novou nabídku dekorů, ale to je asi tak vše. Ekonom by očekával, že auto dosahující výslednou cenu přes dva miliony korun dostane barevný displej palubního počítače, tak jako ho mají všichni ostatní prémioví konkurenti. A multimediální systém s navigací je také ostuda. Jeho reakce jsou pomalé a má zastaralou grafiku. Tím ale výtky končí. Interiér je prostorný, voní kůží a kvalitními materiály. Sedadla jsou pohodlná, připomínají spíše křesla v londýnském pánském klubu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111