Rozdělení hráčů na americkém trhu s automobily bylo do loňského roku poměrně jasné. Zhruba stejná část patřila domácím americkým značkám, druhou si pro sebe ukrajovali asijští výrobci. Zejména šlo o japonské značky, jako je Toyota, Nissan nebo Honda, které posílily pozici navzdory krizovému období po létě 2009. "Asijské automobilky mají zhruba 44 procent tržního podílu a americké 46procentní podíl. Třetí v pořadí jsou evropské automobilky s tržním podílem kolem 10 procent," řekl Ekonomu Jiří Šimara, analytik společnosti Cyrrus. Nyní ale dochází k velkému evropskému útoku. V jeho čele stojí Volkswagen, který sází na střední třídu. Právě ta se v posledních letech u Američanů těší stále větší oblibě.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111