Je fakt, že hlavně příď vozu působí kontroverzně. Autu příliš nesluší jakýsi rozplácnutý "čumák" a velká přimhouřená světla. Zbytek vozu působí rozhodně o trochu usedlejším dojmem. Palubní deska si zachovala velké množství tvrdých plastů, se kterými v Mnichově rozhodně nešetří. Jejich zpracování je na špičkové úrovni a odpovídá prémiovosti značky. Nově si zákazník může zvolit jeden ze dvou stylových paketů nazvaných Sport Line a Urban Line. Od toho se odvíjejí vizuální doplňky vně i uvnitř vozu. Testovaný model byl vybaven první jmenovanou volbou. Červená barva karoserie se tak promítla na klíček dálkového ovládání i na dekor palubní desky. Palubní deska se ovšem nedá označit za přehnaně zdobnou jako například u většího sourozence řady 3. "Jednička" si zachovala dva přehledné budíky, dostala graficky dobře zpracovaný palubní počítač. Novinkou tohoto modelu je multimediální systém iDrive. Jeho obrazovka napevno trčí z vrchu palubní desky. Navigace ve voze chyběla, a tak měla obrazovka jen menší rozměr.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111