Sehnat pro malý internetový obchod na facebookové stránce osm tisíc aktivních fanoušků, to už je docela slušný základ pro dnes tolik populární facebookový marketing. Jitka Táborská z Prahy takovou úspěšnou stránku založila, spravovala, vylepšovala, lákala nové fanoušky... až jednoho dne zjistila, že žádnou stránku nemá. "Chtěla jsem se přihlásit, a ono to nešlo, stránka prostě neexistovala," vzpomíná Táborská a netají se pocitem, že byla okradena: o výsledky své práce, o fanoušky stránky, mezi nimiž byli členové rodiny i osobní přátelé, o čas, který správou stránky strávila, ale i o část svého podnikání. U jednoho z českých prodejců bot Converse měla totiž smluvní nárok na provizi z každého prodaného páru obuvi, který si zákazník koupil přes internetový obchod converseshop.cz.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111