Ve čtvrtek vyšel týdeník Ekonom poprvé v nové, modernizované podobě odpovídající požadavkům na prestižní ekonomický zpravodajsko-analytický týdeník. Těšit se můžete například na nové rubriky.
Proč se Ekonom mění? »Aby byl lepší a přinášel více informací,« vyjmenovává základní důvody relaunche šéfredaktor týdeníku Ondřej Neumann. Navíc v dosavadní grafice vychází časopis již třetím rokem, na změnu »kabátu« měl proto nejvyšší čas.
Vedle změny obsahové, došlo k zásadní proměně i grafického layoutu. Změnil se formát, logo i uspořádání prvků na titulní straně. Autorem této změny je art director společnosti Economia Jan Vyhnánek.
»Ekonom nabídne podstatně více informací i analýz z české i světové ekonomiky a byznysu. Magazín bude kompaktnější a elegantnější než dosud,« vypočítává šéfredaktor Ondřej Neumann.
Díky této změně bude Ekonom prvním časopisem na českém trhu s kompaktním formátem, jehož nespornou výhodou je nejen efektivnější redakční zpracování a práce s grafikou, ale také podstatně větší čtenářský komfort.
VIDEO: Šéfredaktor Ondřej Neumann a art director Jan Vyhnánek představují nový Ekonom.