Přestože Petra Kvitová nepodepsala po wimbledonském úspěchu smlouvu se Škodou Auto, nebojí se její manažer Miroslav Černošek, že by svoji svěřenkyni nedokázal dobře »prodat« jinde.
Podle něj má na to, aby ročně reklamou vydělala až 30 milionů korun.
»A myslím si, že tento potenciál bude brzy naplněn,« věří Černošek.
Pokud na tuto sumu dosáhne, z hlediska příjmů z reklamních a marketingových aktivit se česká tenistka dostane mezi domácími sportovci na pozici dvojky. Za fotbalového brankáře Petra Čecha, který je jasnou jedničkou. Jeho roční příjmy z této oblasti nedávno Hospodářské noviny odhadly na 150 milionů korun. Nechá ale za sebou rychlobruslařku Martinu Sáblíkovou, jež v reklamě dle odhadů může vydělávat až 20 milionů korun.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111