Před krizí se podnikatelé a manažeři soustředili na ekonomické výsledky a obchodní strategie maximalizující zisk. Dnes je však zajímají spíše psychologické aspekty jejich práce a snaží se lépe pochopit smysl svého konání.
Na tuto změnu upozorňuje i hlavní makroekonomický stratég ČSOB Tomáš Sedláček v předmluvě ke knize Freda Kofmana Vědomý business. Kniha vzbudila tak velký zájem, že ji od letošního roku nakladatelství Portál nabízí i v audio verzi. Návodů na to, jak dosáhnout kariérních úspěchů, jsou plná knihkupectví. Nezřídka se však stává, že čtenáře zklamou.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111