Dnes je Norio Ohga oslavován jako duchovní otec cédéček. Byl ale především skvělým byznysmenem, díky jehož činorodosti se japonská značka Sony dostala do povědomí široké veřejnosti.
Rozhodně to však nebyl zájem o byznys, který ho do firmy přivedl. Z Ohgiho měl být původně hudebník. A byla to právě láska k hudbě, která mu nakonec dala jiný směr jeho kariéry.
Větší CD kvůli Beethovenovi
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111