Česká společnost Integoo dodala za 400 tisíc euro polskému fotbalovému klubu KS Cracovia Krakov technologii rozpoznávání obličejů jednotlivých fanoušků. Ta zabraňuje vstupu chuligánů na stadion.
»Na začátku sezony si fanoušek koupí klubovou kartu, se kterou se pak prokazuje při koupi vstupenek na každý zápas. Když vchází na stadion, kamerový systém porovná jeho podobu s obličejem v databázi přiřazeným k dané klubové kartě,« popisuje princip ředitel a spolumajitel společnosti Integoo Josef Sikyta.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111