Jsou v okolí vaší firmy špatné cesty? Do jaké míry ovlivňují váš byznys? Tlačíte na opravy cest? Jste v takovém úsilí úspěšní?
Jsou v okolí vaší firmy špatné cesty? Do jaké míry ovlivňují váš byznys? Tlačíte na opravy cest? Jste v takovém úsilí úspěšní?
Jsme firma na konci světa, už jsme si zvykli,že na nás kašlou ! Nyní dělají opravu železnice a mostu v Hanušovicích a nekompetentní orgány odsouhlasili,že zůstane podjezd na 360 cm, jak za Marie Terezie. A dál platíme za každý kamion o 60 km navíc !
Matka všech špatných cest (magistrála centrem Prahy) je od naší kanceláře coby kamenem dohodil. Při pohledu jejím směrem často pevně doufám, že dnešní plánovači naší infrastrukturní budoucnosti vidí o trochu dále, než k příštím volbám.
Stav cest v okolí našich závodů se většinou nevymyká průměru. Jen někdy trochu pomůžeme s opravou.
Infrastrukturu a dostupnost v regionu Slovácko považuji za nejhorší v republice. Do Prahy cesta min. 3h, po skoro nepoužitelné D1 nebo vlakem, nejbližší letistě 2h. Vídeň. Na všechny strany se musí doprava plížit vesnicemi.
V areálu lekarna.cz byla úroveň silnic žalostná. Dodavatelé k nám nechtěli zajíždět, zaměstnanci si ničili svá auta. Majitel areálu přes naše urgence naštěstí silnice opravil. Do budoucna doufáme v kompletní rekonstrukci a zkvalitnění prostředí.
Kvalita komunkací nevalná, opravy částečné a zdlouhavé.Samozřejmě to vadí.
Bohužel, kvalita komunikací kolem sídla naší společnosti je žalostná díky kvalitě povrchu a hlavně naprosto není řešená dopravní situace a parkování.
Špatný povrch a nedostatečné značení krajnic ohrožuje nejen naše podnikání, ale hlavně bezpečnost našich zaměstnanců, kteří zejména při příchodu na ranní a noční směnu doslova riskují život.
Nekvalitní vozovky náš byznys neovlivňují. Ve firmě máme téměř 200 aut, rozbité cesty jejich opotřebení určitě zhoršují. Ale to platí pro všechna auta, která jezdí po českých silnicích.
Jsme na Vyšehradě , takže spíše než špatné cesty vadí nemožnost slušně zaparkovat, ale ono se to jistě ještě zhorší.
Jsme spokojeni, z tohoto pohledu neni co resit.
Kvalita cest není prioritou.Logistiku v regionu tíží systém silnic pro dálkovou nákladní dopravu a napojení Děčína na D8.Město nemá jasno kudy přivaděč vést a proto se stále o stavbě nerozhodlo. Na D8 míří přes Děčín většina kamionů z východních Čech
Byznys Profinitu to neovlivňuje, ale kvalitu života v celé republice nepochybně ano.
Praha je rozkopaná snad úplně celá a o D1 škoda mluvit. Přímý vliv na náš digitální business to ovšem nemá, tam našim zákazníkům pomáháme jezdit po informačních dálnicích a to čím dál rychleji.
Sídlíme v Karlíně, a proto je asi zřejmé, že s cestami nemáme problém. Obáváme se, co způsobí zavedení modrých zón, ale to je spíše na jinou otázku.
Ano. D1 je příšerná. Cestuji mezi našimi pracovišti v Praze a Brně. Je mi záhadou, že se opravuje D1, když nestojí D35 (HK-Olomouc) bez které se D1 neuleví. Postupy silničářů při rekonstrukci jsou zahadné. Měli by platit pokutu za každou zácpu.
Lídr trhu Ekospol sídlí v reprezentativním činžovním domě v centru Prahy 7 naproti radnici městské části. V okolí jsou proto cesty kvalitní. Jediný problém je s parkováním, modré zóny nám komplikují přijímaní návštěv a klientů.
V okolí naší centrály v Michli je to hrozné. Vůbec jsem se tím nezabýval, protože nechci neefektivně trávit čas na úřadech.Přímý vliv to na byznys nemá, ale mínění i firmě to jistě ovlivňuje.
Určitě netlačím na opravy. Spíš na logiku. V Třebíči se opravovala Hrotovická ulice kolem naší firmy. Jenom se nahradil dobrý povrch lepším. Na rozšíření o 20 cm pro umožnění objetí vozidel odbočujících vlevo už nezbylo. Ale dotace se vyčerpaly.
Jsme v Karlíně v poho, a oprava např. ul. Pod Kaštany aspoň přispěje k tomu, že holt budu ze Suchdola do Karlína asi chodit pěšky nebo na kole :) a zlepším si kondici 😃 V Praze není co řešit...
Související