Je pro vaší firmu právě probíhající olympiáda zajímavá z hlediska byznysu nebo marketingu? Sledujete jí? Které disciplíny si nechcete nechat ujít?
Je pro vaší firmu právě probíhající olympiáda zajímavá z hlediska byznysu nebo marketingu? Sledujete jí? Které disciplíny si nechcete nechat ujít?
Marketingově olympiádu nevyužíváme. Sám jí nesleduji, ve startupu není čas na TV :)
Určitě sledujeme využívání nových digitálních cest pro interakci s fanoušky (letos ovšem nic převratného:)). A samozřejmě fandíme (Krpálek je nejvíc!).
Zdá se mi to jako Mnoho povyku pro nic.
Američtí a švýcarští cyklisté jeli na olympiádě v oblečení Assos a některé cyklistky na kolech Colnago, což jsou značky, které v České republice zastupujeme. Spojení s českými sportovci nevyužíváme.
Olympiáda pro mě kvůli svému megalomanství naprosto ztratila atraktivitu. Čechům budu samozřejmě fandit, ale nemusím se na ně dívat.
Leda kdyby si naši sportovci nebo diváci z Česka objednali na lekarna.cz z Brazílie něco pro utužení svého olympijského zdraví, takovou zahraniční službu zajišťujeme :-). Mě zajímají sporty, které běžně nejsou na obrazovkách, např. střelectví.
Olympiáda pro náš byznys nic nepřináší. Sledují zejména vodní slalom, rychlostní kanoistiku, veslování a atletiku. A palce držím všem českým sportovcům.
Jelikož naší tváří je dlouhodobě kromě jiných celebrit i desetibojařský rekordman Roman Šebrle, využili jsme v době olympiády jeho hlasu pro natočení sponzorských vzkazů naší značky zánovních ojetých vozů Mototechna pro různá média.
Mám dojem, že olympijská horečka zatím do Čech nedorazila, a do naší kanceláře také ne - na rozdil od hokejové či fotbalové mistrovství. Tam bychom nejspíš v rámci kanceláře či s našimi klienty fandili našemu týmu při společném sledování utkání.
Ne, zatím ne, asi atletiku.
Nevyužíváme. Mohu sledovat téměř všechny sportovní disciplíny a s napětím očekávám první naší medaili. Doufám, že bude každou chvíli, jede se finále vodního slalomu :-).
Zdá se mi, že s lety a s pokrokem sdílené digitální ekonomiky olympiáda ztrácí na přitažlivosti. Časy se mění a lidé mění.
Ani ne tak olympiáda, jako paralympiáda. Jestli jste ještě neviděli Rio Paralympics 2016 Trailer We're The Superhumans, měli byste.
Čistá nula.
Olympiádu k marketingovým účelům nevyužíváme. České sportovce však sledujeme a přejeme jim úspěch.
Olympiádu nijak marketingové nevyužíváme, i proto, že mimo oficiální sponzory je téměř zakázáno tento pojem využívat. Kdybychom uspořádali například jazykovou olympiádu, tak bychom měli velký problém. S kolegy se těšíme hlavně na atletiku.
Náš specifický B2B segment, pojištění pohledávek, svádí ke komentářům exportů do Brazílie. Ale nejsme sponzory a pravidla pro užití olympijské symboliky jsou striktní. Raději fandíme všem našim sporťákům, pokud je tedy nechají závodit.
Související