Logistika DHL bude zajišťovat kompletní logistiku obchodních aktivit Bayernu Mnichov 2 minuty čtení Společnost DHL se stala oficiálním prémiovým partnerem německého fotbalového klubu Bayern Mnichov. Bude zajišťovat kompletní logistickou podporu...
Jak vyzrát nad konkurencí? Přes drahé marketingové kampaně cesta nevede 4 minuty čtení Zní to vlastně docela jednoduše: má-li firma uspět na trhu, musí uspět proti konkurenci. Řada firem vychází z předpokladu, že poptávka na trhu...
Logistika C.S.Cargo pronajímá reklamní plochy na kamionech 2 minuty čtení Společnost C.S.Cargo přidala k přepravním a logistickým službám i pronájem ploch svých kamionů k reklamním účelům. Pronájem ploch zajišťuje...
GLOSA JANA BUMBY: Ve školce YouTube, ve třetí třídě Facebook. Co dělají malé děti na internetu? 3 minuty čtení Dnešní děti používají internet v podobném duchu jako jejich rodiče a prarodiče používají třeba tramvaj. Jen málokdo z nás ví, jak přesně to...
Návod pro rodiče: Jaké věci si přejí dnešní děti? 1 minuta čtení Jsme zmateni z hromady vrtkavých přání, kterými vás zahlcují vaše ratolesti? Naštěstí je tu český projekt Kidmap, který vytvořil důmyslný...
Už jste viděli panenku Barbie bez make-upu? 1 minuta čtení Panenka Barbie byla od padesátých let zářivou ikonou dětského marketingu. Není divu, od samého začátku ji - na rozdíl od dosavadních hraček -...
Útok na peněženky rodičů aneb co je tabu v dětském marketingu 2 minuty čtení Panenky Monster High, momentální dětský hit, jsou drahé, esteticky sporné a dospělí často nechápou, proč je děti chtějí. Prodávají se ale...
Cyber Monday nabízí slevy v internetových obchodech, v Česku přijde den bez poštovného HN.cz2 minuty čtení Internetové obchody v anglosaském světě pokračují ve slevových akcích pod hlavičkou Kybernetického pondělí. V Česku chce internetové nákupy...
Ztracený ráj pracujících 4 minuty čtení KOMENTÁŘ: Obzvláště v USA a Británii jsme od 80. let svědky návratu ke kapitalismu ovládaného surovými zákony přírody, jak jej popsal Karel Marx.
Ideální zákazník? Gambler aneb Nové trendy v reklamní tvorbě 2 minuty čtení VIDEO: Klasické reklamní kampaně přestávají fungovat. Jsou totiž otravné. Marketéři proto sázejí na komunikaci a hravost.