2 minuty čtení
Společnost DHL se stala oficiálním prémiovým partnerem německého fotbalového klubu Bayern Mnichov. Bude zajišťovat kompletní logistickou podporu...
4 minuty čtení
Zní to vlastně docela jednoduše: má-li firma uspět na trhu, musí uspět proti konkurenci. Řada firem vychází z předpokladu, že poptávka na trhu...
2 minuty čtení
Společnost C.S.Cargo přidala k přepravním a logistickým službám i pronájem ploch svých kamionů k reklamním účelům. Pronájem ploch zajišťuje...
3 minuty čtení
Dnešní děti používají internet v podobném duchu jako jejich rodiče a prarodiče používají třeba tramvaj. Jen málokdo z nás ví, jak přesně to...
1 minuta čtení
Jsme zmateni z hromady vrtkavých přání, kterými vás zahlcují vaše ratolesti? Naštěstí je tu český projekt Kidmap, který vytvořil důmyslný...
1 minuta čtení
Panenka Barbie byla od padesátých let zářivou ikonou dětského marketingu. Není divu, od samého začátku ji - na rozdíl od dosavadních hraček -...
2 minuty čtení
Panenky Monster High, momentální dětský hit, jsou drahé, esteticky sporné a dospělí často nechápou, proč je děti chtějí. Prodávají se ale...
HN.cz2 minuty čtení
Internetové obchody v anglosaském světě pokračují ve slevových akcích pod hlavičkou Kybernetického pondělí. V Česku chce internetové nákupy...
4 minuty čtení
KOMENTÁŘ: Obzvláště v USA a Británii jsme od 80. let svědky návratu ke kapitalismu ovládaného surovými zákony přírody, jak jej popsal Karel Marx.
2 minuty čtení
VIDEO: Klasické reklamní kampaně přestávají fungovat. Jsou totiž otravné. Marketéři proto sázejí na komunikaci a hravost.
no data