Korejská automobilka Hyundai je synonymem spíš pro levná auta určená běžným uživatelům. Přesto má ve své nabídce třeba i luxusní sedan Genesis. Jeho prodeje jsou ovšem malé. Korejci by ale rádi pronikli do kategorie prémiových aut hlouběji. Protože je jim jasné, jak je značka Hyundai vnímána, museli sáhnout po nové. Ta převezme jméno luxusního sedanu. Napříště už Genesis nebude model, ale rovnou novou značkou. V automobilovém průmyslu nejde o jev nikterak zvláštní. Například Citroën má svou luxusní značku DS, Land Rover zase Range Rover.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111