Tématu loga ČT se týdeník Ekonom věnoval v rubrice Média v čísle 35 a 36.

Mediální odborník Milan Šmíd asi nebude takovým odborníkem, za kterého jsem ho vždy pokládal, neboť se čtenářům Ekonomu nesmyslně omlouvá za něco, co platí, a odvolává se na mé "mylné" tvrzení, které bylo zcela korektní. Sám totiž čtenáře informoval o tom, že z obrazovky České televize od 1. září zcela zmizelo její původní logo. Zřejmě si bohužel televizor ani nezapnul a vysílání České televize nesleduje. Jinak by totiž - tak jako jistě každý čtenář, který má o toto téma zájem - jednoduše zjistil, že jsem měl pravdu, když jsem tvrdil, že o tradiční značku ČT diváci nepřišli. Je stále platná a stále používaná. V současné době se aktuální nové označování kanálů prolíná s původní tradiční značkou ČT i na obrazovce, a to u kanálů ČT1 a ČT2 v nastaveném časovém intervalu 15 až 30 minut. A mimochodem, v korporátní komunikaci a v prezentaci ČT samotné - v tiskových materiálech, na označení budov, vizitkách, v inzerátech, při mediálních partnerstvích a filmových koprodukcích - je tradiční logo České televize také používáno.

Martin Krafl, tiskový mluvčí ČT

Související