Když před čtyřmi lety představil tehdy nový šéf firmy Apple Tim Cook zákazníkům "svůj" první iPhone, objevilo se za modelovým číslem písmeno s, tedy iPhone 4s. Spekulovalo se, že ono "4s" by mohlo znamenat "for Steve", jako hold zakladateli firmy Stevu Jobsovi. Jenže ono nenápadné "s" se objevilo v názvu nových modelů i každý další lichý rok, tedy iPhone 5s v roce 2013 a iPhone 6s letos.
"Eska" se zavedla jako modely, které nabízejí firmě cosi jako oddychový čas. Z marketingových důvodů je výhodné nový model vyrobit a nabídnout, ale vylepšení a změny jsou spíše kosmetické. A hlavně, design telefonu je v podstatě stejný, takže nový model nedostává pod tlak ty, pro které je důležité telefon nejen používat, ale také ho "ukazovat". Z toho důvodu nebyla očekávání od "esek" nikdy přehnaná. O to větším úspěchem je prodej iPhonů 6s a 6s Plus minulý víkend, kdy si je z krabiček vybalilo kolem 13 milionů zákazníků. Je to o tři miliony více, než činil minulý rekord, kdy se loni na trhu objevily "šestky". Proč takový zájem, když jde o "oddychový" model?
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 50 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111