Sportovní událost i spotřebitelské orgie. Čtyři čtvrtiny po 15 minutách na hřišti, obrovská show okolo, statisíce návštěvníků místa konání (letos Glendale v Arizoně), miliony televizních diváků. A miliardy dolarů utracených za lístky nebo nové televize, party, sázky nebo třeba za přítulné společnice. Loni šel proti olympijským hrám, v létě pak žebříčky sledovanosti zatřáslo fotbalové mistrovství světa. Letos by měl být bezkonkurenční. Jako sportovní událost i jako impulz, který jednorázová sportovní akce dodá ekonomice. Tentokrát by měl navíc potvrdit definitivní "návrat" dobrých časů, když Američané předpokládají více než desetiprocentní nárůst průměrných útrat na jednoho diváka. Těch 60 minut fotbalu by mělo americké ekonomice přinést přes 14 miliard dolarů. Do dresů se prostě navleče celá Amerika. Obhájcům ze Seattlu bude opět fandit například Bill Gates, v dresech Patriotů pak bude zápas sledovat i duo Matt Damon a Ben Affleck.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111